-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
Date: Fri, 02 Nov 2018 10:51:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <prh6m4$jts$1@node2.news.atman.pl>
References: <e...@g...com>
<5bdc0993$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: static-81-219-27-176.devs.futuro.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1541152260 20412 81.219.27.176 (2 Nov 2018 09:51:00 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Nov 2018 09:51:00 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <5bdc156f$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642820
[ ukryj nagłówki ]Napędy elektryczne mają granicę prędkości obrotowej (decyduje zazwyczaj
napięcie zasilania). Może przy przełożeniach jakie są wybrane i danym
napięciu z baterii nie da się szybciej pokręcić napędem. Jak by
zmniejszono przełożenie, to dało by się szybciej, ale za to napęd był by
obciążony większym momentem przy wolniejszej jeździe, a to może oznaczać
większe straty. Gdyby zaprojektowano napęd z wyższą granicą prędkości
obrotowej - patrz poprzednie zdanie, ten sam problem. Bateria o wyższym
napięciu z kolei pewnie jest droższa, a przy tych samych gabarytach
miała by mniejszą pojemność, więc też nie rozwiązuje problemu.
Trzeba zrobić kompromis i wybrano właśnie tak jak piszecie.
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
- 03.11.18 10:09 Tomasz Pyra
- 03.11.18 11:01 Shrek
- 03.11.18 11:29 J.F.
- 03.11.18 12:13 Irek.N.
- 03.11.18 18:52 Zenek Kapelinder
- 04.11.18 15:53 p...@g...com
- 04.11.18 16:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 wymiana ekranu w laptopie
- 2024-04-27 DC blocker i buczące toroidy
- 2024-04-26 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-04-26 Berlin => IT Network Engineer <=
- 2024-04-26 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-04-26 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-04-26 Białystok => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT
- 2024-04-26 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-26 Warszawa => Product Owner/ Product Manager <=
- 2024-04-26 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-04-26 Gdańsk => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Kontraktor <=
- 2024-04-26 Jak się płaci CIT ?
- 2024-04-26 steve balmer o iphonie w 2007
- 2024-04-25 Wrocław => Java Developer <=
- 2024-04-25 Kraków => AI Specialist <=