  • Data: 2018-03-05 12:04:39
    Temat: Re: Procesor
    Od: Adam <a...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-05 o 02:09, JaNus pisze:

    > Co do zasady ogólnej to masz rację, ale w przypadku W-XP system musiał
    > przecież obsługiwać płyty wieloprocesorowe, i to nie dwu~, czy cztero,
    > bo już były superkomputery z kilkoma... setkami procków (może na
    > osobnych płytach, czy jakoś inaczej). I *jakiś* system do tego był
    > potrzebny. To MS miałby zachętę ekonomiczną, aby taki system stworzyć,
    > acz nie wiem, czy był to jak raz XP.

    https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/wi
    ndows_xp-hardware/multi-core-processor-and-multiproc
    essor-limit-for/abd0a0ce-4ac2-484b-88cb-fbf93beb54e0

    albo krócej:
    http://tnij.at/244812

    Zdarzało mi się wymieniać jednowątkowe procesory na HT lub DualCore. Z
    tego, co pamiętam, trzeba było w XP podmienić jądro, aby zauważyło wiele
    rdzeni/procesorów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam