  • Data: 2018-03-05 02:09:10
    Temat: Re: Procesor
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-05 o 01:22, TurboPascal pisze:
    > Produkuje się i dobrze sprzedaje to, co jest aktualnie potrzebne
    > użytkownikom, a nie to, co kiedyś prawdopodobnie być może komuś się
    > do czegoś przyda...

    Co do zasady ogólnej to masz rację, ale w przypadku W-XP system musiał
    przecież obsługiwać płyty wieloprocesorowe, i to nie dwu~, czy cztero,
    bo już były superkomputery z kilkoma... setkami procków (może na
    osobnych płytach, czy jakoś inaczej). I *jakiś* system do tego był
    potrzebny. To MS miałby zachętę ekonomiczną, aby taki system stworzyć,
    acz nie wiem, czy był to jak raz XP.

    > My też przed laty mieliśmy takiego wizjonera - niejakiego Jacka
    > Karpińskiego

    Miałem okazję być na jego "ranczu", zamieniłem z nim kilka zdań (mało.
    Trzymał nas na dystans). Wiem, że z tym jego hodowaniem świń, czy
    baranów - to lekka przesada.