-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Maciek <m...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Projekt 30
Date: Mon, 03 Nov 2014 21:49:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 14
Message-ID: <m38pn8$i1a$2@node2.news.atman.pl>
References: <54526e64$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host6-38.chomiczowka.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1415047721 18474 82.177.157.38 (3 Nov 2014 20:48:41 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Nov 2014 20:48:41 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.2.0
In-Reply-To: <54526e64$0$12635$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548541
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-10-30 o 17:59, J.F. pisze:
> Prezydenci i burmistrzowie trzynastu polskich miast podczas IV
> Kongresu Mobilności Aktywnej (Gdańsk, 12-13 września br.) podpisali
> się pod deklaracją uznania prędkości 30 km/h jako podstawowej w
> obszarach zabudowanych i tym samym otwarcie poparli Europejską
> Inicjatywę Obywatelską "30 km/h - ulice przyjazne życiu!".
> Dac kurze grzede.
Genialne! Można przestać budować asfaltowe drogi, bo wystarczy byle
ścieżkę poszerzyć łopatą i sypnąć garść żwiru - przy tej prędkości nikt
sobie nic nie urwie. Jakie to wszystko ekologiczne :->
--
Pozdrawiam
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.14 08:03 Trybun
- 04.11.14 09:18 p...@g...com
- 05.11.14 10:07 Piotr
- 05.11.14 11:00 r...@k...net
- 05.11.14 13:42 Grzegorz
- 05.11.14 15:03 Liwiusz
- 05.11.14 16:02 bartosz
- 05.11.14 16:01 bartosz
- 05.11.14 16:08 bartosz
- 05.11.14 16:27 Liwiusz
- 05.11.14 16:29 Liwiusz
- 05.11.14 16:38 bartosz
- 05.11.14 18:07 dddddddd
- 05.11.14 18:44 bartosz
- 05.11.14 18:43 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=