    Subject: Re: Prowadzenie ścieżek
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Wed, 4 May 2016 23:35:30 +0200

    W dniu 2016-05-04 o 22:54, LeonKame pisze:

    > Wiesz to co ty skladasz to zabawka z protezami, zabawa zaczyna sie w
    > przypadku normalnego procesora z normalnymi sygnalami.

    Ale mi tylko o to chodzi. Nie mam zamiaru projektować podzespołów
    komputerowych. Jedynie składam własne projekty na mikrokontrolerach,
    korzystając z faktu, że współczesne MCU mają dużo bardziej zaawansowane
    peryferia, niż jeszcze kilka lat temu można było pomarzyć w przypadku
    AVR-ów.

    Więc proszę o wzięcie odpowiedniej poprawki przy udzielaniu odpowiedzi
    na moje pytania. :) Jakich zasad powinienem się trzymać budując układy
    na PIC32 albo STM32?

    I czy w ogóle idzie złożyć stabilnie działający układ na takim MCU na
    jednostronnej płytce? Warto próbować, czy tutaj powinienem się już
    zdecydowanie przerzucić na co najmniej dwuwarstwowe PCB?