    Subject: Re: Przedłużacz wewnętrznej...
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 16 Nov 2018 18:06:46 +0100

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" pskals$81r$...@n...news.atman.pl

    > Przykładowo -- takie:
    >
    > https://www.gearbest.com/memory-cards/pp_00926951907
    6.html?wid=1433363
> [...]
    > jeszcze wolniej (wiem -- trudno w to uwierzyć, że do tej pory ładował
    > się szybko) chyba nic nie uległo pogorszeniu -- a wolnego miejsca
    > sporo przybyło.
    >
    > -=-
    >
    > Dostęp do wszystkiego spoza telefonu jest -- i via net, i via drut USB.
    > Zapewne można (za sprawą OTG) też podłączyć penflaszkę bezpośrednio do
    > USB.
    >
    > -=-
    >
    > Na razie nie mam czytnika na USB3 -- więc nie mogę porównywać
    > nawet transferów kart pamięci. Tym bardziej nie mogę niczym

    Nie znam się za bardzo na tych parametrach kart, jakoś nie było jeszcze
    okazji aby się tematem zainteresować bliżej.

    Co do OsmAnda, na Acerze też daje się przenieść na kartę SD, ale na
    aktualizację już potrzebuje pamięci wewnętrznej. Każdy doinstalowany
    program jest podobno na SD, ale jak widać tylko częściowo, bo żadnego
    nie idzie zaktualizować z powodu tego że w pamięci wewnętrznej nie ma
    miejsca.