eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą? › Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
  • Data: 2019-07-06 13:25:29
    Temat: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Od: JaNus <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.07.2019 o 21:30, heby pisze:

    > Aby to zadziałało klawiatura musi wspierać PS/2 na wtyczce USB bo
    > przejściówka pewnie pasywna.
    >
    > Obecnie mało kto zawraca sobie głowę implementacją PS/2 w
    > klawiaturach z wtyczką USB. Jakaś dekadę temu było to spotykane w
    > miarę często.
    >
    > Jeśli więc masz przelotkę pasywną to nic nie zdziałasz z nowymi
    > klawiaturami. Przelotki aktywne ponoć są, ale nie widziałem.

    Zazwyczaj tnę cytaty do minimum, ale powyższa dyskusja jest tak
    kuriozalna, że przytaczam, dla potomności, /in extenso/
    Krytek, zlituj że się, kup huba USB, i nie zawracaj kontrafałdy!

    Polecam raczej "miękkiego" (określenie moje), czyli rozgałęzione przewody:
    https://allegro.pl/oferta/hub-rozdzielacz-kabel-host
    -otg-micro-2-x-usb-wwa-6599973925
    niż "twardego" (gniazda na jednej listwie):
    https://allegro.pl/oferta/hub-usb-3-0-rozdzielacz-4-
    porty-usb-z-wylacznikami-6706401891