    From: Maciek <n...@x...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Date: Tue, 27 Jun 2017 11:39:15 +0200

    W dniu 2017-06-26 o 22:54, Marek S pisze:
    > Witam kolegów i (może) koleżanki,
    >
    > Jakie macie doświadczenie z w/w wywoływaczem? Odnoszę wrażenie, że albo
    > to szalenie nietrwały środek albo niewłaściwie postępuję.

    Wywoływacz wylałem gdzieś po roku czasu. Tylko nie pamiętam czy to był
    SENO-4007 z TME czy AGT 087 z Termopasty.
    Przy końcu żywota po prostu dłużej schodziło mu z płytką (do 5minut),
    jakichś efektów ubocznych nie zauważyłem.
    Cóż mogę dodać jeszcze, dodatkowo co robię to przecieram płytkę przy
    wywoływaniu jak już warstwa lakieru zaczyna odchodzić.
    Jak mam rękawiczki gumowe to paluchem w rękawiczce, jak nie mam to się
    nie pitolę i normalnie palcem, słabe toto, potem myję ręce (jeszcze nie
    odpadły ale oczywiście nikomu nie polecam i nie namawiam, np. z kretem
    takich zabaw bym nie próbował ;-)

    Obecnie mam wywoływacz AGT 087 i po miesiącu dalej działa ok.
    Jedyne jakie problemy czasem miałem to z laminatem foto. Zarysowania,
    kropki itp po ściągnięciu warstwy ochronnej. Czyli ogólnie
    niedoskonałości w jakości warstwy foto.

    Sposobu na teściową nie próbowałem, złota kobieta :)