  • 131. Data: 2012-01-18 19:35:31
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Ten Twój brak zgody to trochę mało na podważenie powyższego wywodu.

    Dla mnie nie. Mozesz podac autora, tak z ciekawosci pytam, bo wypadaloby
    podpisac, nie ?

    sz.

  • 132. Data: 2012-01-18 20:02:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-18 19:35, szufla pisze:

    > Dla mnie nie.

    Cóż, to że dla Ciebie Twoje stwierdzenie "To ja sie z taka logika nie
    zgadzam" jest wystarczające, to jednak zbyt mało, by podważyć ten
    wywód.

  • 133. Data: 2012-01-18 20:24:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "gregor" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pozdrowienia dla otumanionego elektoratu PO

    właśnie, to wina PO!

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 134. Data: 2012-01-18 22:40:54
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18-01-2012 13:05, szufla pisze:

    > A co ma do cen paliwa mieszkanie na Bialorusi ? Skoro ceny sa nizsze to to
    > akurat jest na + i wiele Polakow z tego korzysta.
    >
    > sz.

    to mieszkaj i pracuj na bialorusi i wtedy powiedz jak tania jest benzyna
    w stosunku do tego co tam zarobisz.

  • 135. Data: 2012-01-18 22:42:49
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > Ach ta tęsknota za centralnym planowaniem :)
    >
    > "Niech przyjdzie ten dobry i nam cud uczyni" Korwin, Kononowicz czy
    > jakikolwiek inny pajac.

    A teraz nie jest ten od cudów?

  • 136. Data: 2012-01-18 22:47:08
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Z pewnego rodzaju logiki.

    > Nie, wręcz przeciwnie. Do pretensji mają zasadniczo prawo tylko ci,
    > którzy głosowali i to niezależnie na kogo

    Nic podobnego. Ci co głosowali nie mają prawa do pretensji, wlasnie
    dlatego, że głosowali, wybrali i mają co chcieli. Trzeba zaakceptować
    skutki swojego wyboru.

    Cała reszta może narzekać.

  • 137. Data: 2012-01-18 22:59:36
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > to mieszkaj i pracuj na bialorusi i wtedy powiedz jak tania jest benzyna w
    > stosunku do tego co tam zarobisz.

    Nastepny prosze...

    sz.

  • 138. Data: 2012-01-18 23:11:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > No to Korwin zasponsoruje - jaki problem?

    Korwin by zrobił druga Białoruś, w końcu gdzieś pisał że mu sie Łukasznko
    podoba.

  • 139. Data: 2012-01-18 23:14:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Sebastian Kaliszewski wrote:

    > No w Merkelandzie chyba napuścił. Oni chcą wszystko atomowe u siebie
    > zamknąć. Sarkozy im potem sprzeda :)

    z tego co czytałem to Niemcy sa zainteresowani kupowanie prądu z naszej
    przysżłej elektrowni jądrowej.

    W sumie to moga mieć momentami miękko jak wyłączą wszystkie atomówki.

  • 140. Data: 2012-01-18 23:40:41
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości:

    > Nie odpowiada? Sio na Białoruś - blisko masz. Zamieszkaj tam na stałe
    > i chwal demokrację Łukaszenki.

    A znajdź kilka szczegółów ideologiczno-rządowych pomiędzy tymi dwoma panami.
    Przecież Tuskowi bliżej do Łukaszenki niż do np. poprzedniej ekipy rządzącej
    (Kaczyńskiego). Jedynie co go wyróżna od Łukaszenski to, to że w sposób
    schludny i inteligenty okrada naród. No i może nie ma przymusowych
    aresztów - ale tego obaj nie wiemy bo media mogą to przemilczyć tak jak
    informację o ograniczeniu praw obywatelskich w USA z dniem 1.1.2012 (pewnie
    o tym nie wiedziałeś) -
    http://www.amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=
    378

    I widać na twoim przykładzie RoManie masz nieźle wyprany mózg że dajesz
    takie wstawki o "demokracji" na Białorusi skoro nie dostrzegasz że premier
    twojego kraju (choć w sumie nie napisałeś że jesteś Polakiem i nie mam tu na
    myśli patriotyzmu) mając wymówkę terminu kryzys jawnie okrada państwo celem
    ograniczenia długu publicznego, który NIE jest zasługą "człowieka" o imieniu
    Kryzys tylko jegomościa - ministra J. Rostowskiego, który ciągle zaciąga
    kredyty lub podpisuje kontrakaty, umowy na przeszacowane inwestycje
    (przykłady: koszty budowy dróg wyższe niż np. na południu Europy).

    Pomyśl RoManie o czym piszesz - tu nie chodzi o to czy kogoś stać czy
    nie...chodzi o prawdę nt faktycznego stanu gospodarki i sposóbu jej
    zarządzania.

    Pozdr.

    --
    Bugatti