  • 251. Data: 2012-01-22 21:06:44
    Temat: Re: ROPA 6,34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 20:40, Wiesiaczek pisze:
    > Wylizaliście już sobie pod ogonami? :D

    Lizanie ogonów, lizanie murzyńskich odbytów... jesteś erotomanem fantastą?

    --
    Paweł

  • 252. Data: 2012-01-22 21:14:13
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zgłodniałeś? Lepiej idź do noclegowni, podobno zimą wydają ciepłą zupkę
    > gratis.

    Zamykam watek. Rozejsc sie, bo wszyscy bedziecie aresztowani !

    sz.

  • 253. Data: 2012-01-22 21:17:43
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Zamykam watek. Rozejsc sie, bo wszyscy bedziecie aresztowani !

    Roman, to Ty?

  • 254. Data: 2012-01-22 21:18:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Lizanie ogonów, lizanie murzyńskich odbytów... jesteś erotomanem
    > fantastą?

    A może to jakaś fiksacja analna?

  • 255. Data: 2012-01-22 21:19:09
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Roman, to Ty?

    przeciez on ma wszystkich w ....kfie

    sz.

  • 256. Data: 2012-01-22 21:19:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Miałem rację. Wyeksmitowali cię z PGRowskiego lokum ze wspólnym sraczem
    > i stąd twoje niezadowolenie, bo trzeba się było wziąć za robotę.

    No i już nie może myć się w rzece.

  • 257. Data: 2012-01-22 22:11:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-01-2012 21:18, to pisze:
    > A może to jakaś fiksacja analna?

    Wiesiaczek pokazywał ostatnio jak prawidłowo umyć Poloneza
    http://www.sadistic.pl/mycie-poloneza-vt100310.htm
    Twierdził że tak samo czyścili brony w PGRze i jakoś działały bez zarzutu.

    --
    Paweł

  • 258. Data: 2012-01-23 06:34:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    DoQ wrote:

    > Ci sami murzyni którym liżesz rowy, o czym łaskawie wspomniałeś
    > kilkanaście postów wyżej?

    Nie, nie ci sami, tylko ich potomkowie. Jak widać, do czegoś doszli, skoro
    mieszkańcy dużego europejskiego kraju musza im te rowy lizać.
    Ty też je liżesz, gdyby ci się wydawało inaczej.

    > No jasne. Nie ma drugiego tak dobrego samochodu, jak jedyna polska
    > produkcja Syrena 105.

    Istotne słowo to "polska"!
    Bo teraz to nie ma żadnego polskiego samochodu.
    Ale tacy frajerzy jak ty, są szczęśliwi, że mogą zapierdalać dla
    wspaniałego, zachodniego kapitalisty, który ich wyjebie przy najblizszej
    okazji.

    > Masz rację. Srajtaśma też była mocna, szara i mogła ci posłużyć za
    > papier ścierny, do czego nie nadaje się współczesna tandeta.

    Co prawda to prawda, dziś jak nie złożysz srajtaśmy na 8 to trafisz palcem w
    odbyt :)

    > Miałem rację. Wyeksmitowali cię z PGRowskiego lokum ze wspólnym sraczem
    > i stąd twoje niezadowolenie, bo trzeba się było wziąć za robotę.

    Chyba masz krosty na mózgu frajerze, a nie rację:)
    Dawałem sobie świetnie radę w PRL-u i daję, teraz.
    Więc nie rozmawiaj ze mną o robocie, bo się gówno na tym znasz.
    Dlatego ja za tydzień zaczynam urlop w Mombasie a Ty będziesz sobie lizał
    dupy razem z "to" i jemu podobnymi :D

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 259. Data: 2012-01-23 10:59:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 20/01/2012 19:12, Wiesiaczek wrote:

    > Nie umiesz poszukać?
    > Podaaję dla niepełnosprawnych: http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/ilu-jest-
    > polakow-przez-emigracje-zarobkowa-ubylo-1-mln-obywat
    eli-w-polsce-mieszka-37-
    > mln-polakow_197022.html
    >
    > Mowa jest o 2,4 mln Polaków za granicami.
    >
    > Gdzie tu kapelusz?

    A nie masz czegoś z FAKTu, żeby było jeszcze wiarygodniej?

    > I nie było komórek jakbyś zapomniał

    A szkoda, mógłbyś zadzwonić do lekarza w każdej chwili.

    > To nie zawracaj dupy, bo Ci paciorki zawróciły w głowie.

    Idź ty może płacz za minionym ustrojem na jakąś bardziej odpowiednią
    grupę? pl.sci.psychiatria na przykład?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 260. Data: 2012-01-23 11:41:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-01-2012 06:34, Wiesiaczek pisze:
    > Chyba masz krosty na mózgu frajerze, a nie rację:)
    > Dawałem sobie świetnie radę w PRL-u i daję, teraz.

    No dawałeś, był lokal w PGRze i robota w chlewie.

    > Więc nie rozmawiaj ze mną o robocie, bo się gówno na tym znasz.
    > Dlatego ja za tydzień zaczynam urlop w Mombasie a Ty będziesz sobie lizał
    > dupy razem z "to" i jemu podobnymi :D

    Ta, w Mombasie - podpierając się na czarnym kutasie.

    --
    Paweł