  • Data: 2017-06-12 12:36:52
    Temat: Re: Radio z nawigacją z chin do starego auta
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2017 o 10:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup

    > Tylko radio musi je miec, a tu sie chinczykowi nie chcialo wspomniec, ze
    > ma.

    daję, że 99.(9)% ma taką opcję - nie ma opcji wbudowanego modułu, ale
    tak naprawdę to tam siedzi Android jak w każdym telefonie.
    Podłączasz się po tetheringu do AP z komórki i masz zestaw on-line.

    (patrząc się na zrzuty ekranu - to niemal identyczne z moim - jak i
    tysiącem innych na chińskich portalach. Podejrzewam, że główna różnica
    to obudowy i dodatkowe moduły dogadujące się z komputerem konkretnej
    marki - ale to już jest zewnętrzna kostka i układ elektroniczny)

    > Ale to dwa osobne urzadzenia.

    no to mousi przetestować - aczkolwiek nie wim po co tak komplikować
    sobie życia (problematyczne i wolniejsze)

    taaa, a ile w tym prawdy :)