  • Data: 2018-06-17 13:33:28
    Temat: Re: Redukcja szumu z wielu klatek
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze myślałem, że jeżeli zaznaczysz Blend Images Together, to ono się
    > po prostu robi. Nawiasem mówiąc, nie bardzo sobie wyobrażam, co innego
    > ta funkcja miałaby robić.

    Tzn nie ma funkcji o takiej nazwie. Jest natomiast mnóstwo innych.
    Możesz składać obrazy umieszczając je na warstwa + mieszanie warstw.
    Możesz też składać wiele klatek by jedną otrzymać w sposób automatyczny.
    Są tu dwie sekcje w menu Automate i Scripts. Automate składa do HDR'a
    albo do panoram wszelkiej maści. Scripts natomiast zawiera m.in.
    składanie statystyczne a w nim 11 funkcji statystycznych... i chyba tu
    odpowiedź znajdę.

    PS to naprawdę duże narzędzie.

    --
    Pozdrawiam,