    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rewolucja Darwina?
    Date: Fri, 2 Nov 2018 23:39:03 +0100

    W dniu 2018-11-01 o 23:16, WS pisze:

    > E tam, jak czas kiepski wyjdzie to zrobi sobie "swoj" nowy segment na stravie ;)
    > Znajomy jezdzacy na kolarce najbardziej narzeka na krawezniki, jakos jadac jezdnia
    sie ich nie spotyka...

    Też to słyszałem. Ja nie spotykam ich jeżąc po DDRach bo ... są
    obniżone. Optycznie jest to krawężnik w sensie kształtu, ale skoro nie
    wystaje ponad poziom asfaltu, to w czym problem?

    Faktem jest, że nie mierzyłem suwmiarką czy krawężnik faktycznie ma
    zerową wysokość a nie 5 czy 10mm. Nie przyszło mi do głowy zwracać na to
    uwagę.

    Gdy poruszam się po innych miejscach i natrafiam na krawężnik lub konar
    lub cokolwiek niewysokiego, to zwyczajnie podrywam przednie koło i
    łagodnie pokonuję przeszkodę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek