    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rewolucja Darwina?
    Date: Fri, 2 Nov 2018 23:51:07 +0100

    W dniu 2018-11-01 o 23:00, Tomasz Pyra pisze:

    > Przesadzasz
    > Bardzo często widuję i szosowców i triathlonowców jeżdżących nawet po
    > kostce bauma i nikomu korona z głowy nie spada.

    No to jestem pod wrażeniem. Latem rowerem śmigam ze 3-4x w tygodniu. W
    promieniu 1h jazdy (ok 20km) nie przypominam sobie abym kiedyś mijał się
    na DDRach z kolarzem.

    > Tak naprawdę z tą jazdą asfaltem chodzi o to, że on właśnie na Stravie czy
    > innym Endomondo robi życiówkę z okrążenia dzielnicy, to ciśnie asfaltem, bo
    > kostką straci 12s/km.

    Tego nie ogarniam. Nawet jeśli tak jest, to na DDRach Endomondo zasięgu
    nie ma? Przecież życiówki może kręcić również w trudniejszych warunkach.
    Będzie niższa średnia wtedy ale istotny jest przecież postęp względem
    poprzednich przejazdów. Nie musi śmigać wyłącznie po czerwonym dywanie.

    Ja rower traktuję wyłącznie jako spalacz kalorii. Czy się zmęczę jadąc
    po zaoranym polu czy szybciej po równiusieńkim asfalcie - jest mi
    obojętne. Wątpię abym mieszkał w zagłębiu kolarskim i wskutek tego
    wszyscy z kolarkami mają parcie na nanosekundy. Zresztą jeśli nawet by
    mieli, to przepisy ruchu drogowego nie pozwalają im na ignorowanie
    DDRów. Jeśli w ciągu ostatnich 10ciu dni dwóch kolarzy zmieniło się w
    mielonkę, to tylko dowodzi słuszności przepisu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek