    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rewolucja, przeglądy raz na 5 lat ...
    Date: Fri, 2 Dec 2016 15:57:36 +0100

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 2 grudnia 2016 14:49:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    >Ja się na autach nie znam.
    >Ale kiedyś musiałem się nimi zajmować i mądrzejszy chyba mi
    >powiedział:
    >jest Badanie techniczne na stacji diagnostycznej
    >i przegląd okresowy u pana mechanika.

    Owszem.
    Tylko ze ten przeglad okresowy jest nieobowiazkowy, a rozny mechanik
    moze go roznie realizowac.
    ASO powinno realizowac przeglady tak samo ... tylko czy bedzie im sie
    chcialo np sprawdzic czy przewody hamulcowe sa skorodowane, czy sie
    ogranicza do "klocki hamulcowe wymieniamy co 30 kkm".

    Ha - a moze to o to chodzi - lobby dealerow chce zastapic obowiazkowe
    badania obowiazkowymi przegladami okresowymi :-)

    J.