  • 131. Data: 2014-01-24 16:07:37
    Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 24 Jan 2014 16:00:33 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Który producent silnika dostarcza wykresy przy różnych uchyleniach
    > przepustnicy? Który dostarcza wykresy przy różnych obciążeniach?

    Większość producentów podaje teraz wykres spalania jednostkowego
    przynajmniej dla 25/50/75/100% obciążenia.

    Tomek

  • 132. Data: 2014-01-24 16:10:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Stałej MOCY!

    Jak smiesz poprawiac Tomasza, autorytet w kazdej dziedzinie?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 133. Data: 2014-01-24 16:11:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, January 24, 2014, 4:05:01 PM, you wrote:

    > Ale wniesiesz coś do dyskusji, czy będziesz mnie personalnie atakował?

    Wyciąłeś to, co wniosłem, manipulatorze.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 134. Data: 2014-01-24 16:11:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 24 Jan 2014 11:54:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Owszem, ale nie tyle, żeby koła i tory pękały ;)

    No nie, ale skoro ET22 waży 120 ton, to za bardzo się szczypać chyba nie
    trzeba :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 135. Data: 2014-01-24 16:11:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tomasz,

    Friday, January 24, 2014, 4:07:37 PM, you wrote:

    > Większość producentów podaje teraz wykres spalania jednostkowego
    > przynajmniej dla 25/50/75/100% obciążenia.

    Podaj linki do takich danych samochodu, o którym piszesz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 136. Data: 2014-01-24 16:14:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Friday, January 24, 2014, 4:10:14 PM, you wrote:

    > Jak smiesz poprawiac Tomasza, autorytet w kazdej dziedzinie?

    Zwróć uwagę, że jak dostał wykres prosto w pysk, to jakoś zamilkł...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 137. Data: 2014-01-24 16:17:57
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 24 Jan 2014 16:03:19 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przy jakiej mocy dostarczanej?

    Dla tego konkretnego przypadku 40kW

    > Stałej MOCY!

    Czepiasz się semantyki kolego. Faktycznie powinienem napisać, że na
    przejechanie wyznaczonego odcinka ze stałą prędkością potrzeba takiej
    samej ilości energii. Na prawdę trudno było się domyślić, skoro wcześniej
    wspominam o kWh?

    Tomek

  • 138. Data: 2014-01-24 16:19:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 24 Jan 2014 16:11:11 +0100 osobnik zwany MadMan
    napisał:

    > No nie, ale skoro ET22 waży 120 ton, to za bardzo się szczypać chyba nie
    > trzeba :P

    SU45 wazy 105t z czego silnik spalinowy 8,6t

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 139. Data: 2014-01-24 16:19:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Zwróć uwagę, że jak dostał wykres prosto w pysk, to jakoś zamilkł...

    Jakos mnie to nie dziwi, no ale obrazka nie cytat, nie da sie ladnie
    pociac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 140. Data: 2014-01-24 16:20:40
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Fri, 24 Jan 2014 16:11:05 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wyciąłeś to, co wniosłem, manipulatorze.

    I będę to robił za każdym razem jak będziesz mnie personalnie atakował,
    zamiast prowadzić rzeczową dyskusję. Tak już mam, że na chamstwo reaguję
    podobnie.

    Tomek