  • Data: 2019-05-13 21:14:59
    Temat: Re: Ruch prawostronny, ale czy zawsze?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-13 o 10:51, Adam pisze:

    > Jest taki jeden odcinek, który znam:
    >
    > https://goo.gl/maps/7JxXRDD7Wvx79GJcA
    >
    > od Wesołej / Starej Miłosnej do Warszawy.
    >
    > Dość często stała tam policja, większość osobówek jeździ lewym pasem,
    > ale nie słyszałem, aby z tego powodu ktokolwiek został zatrzymany lub
    > miał kłopoty.

    Osobiście też nie widuję takich akcji, lub nie wiem, że widuję, bo nie
    wiesza się billboardów z powodem zatrzymania w miejscu zdarzenia.
    Jednakże są akcje takie jak w Szczecinie, czy na Śląsku, gdzie wprost
    jest napisane, że to akcja.

    No i teraz załóżmy, że trafiasz w w/w miejscu na akcję. Zatrzymują i co
    wtedy? Mamy do dyspozycji jakąś skuteczną linię obrony? Mamy przepis, na
    który moglibyśmy się powołać?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek