  • Data: 2019-05-14 11:10:30
    Temat: Re: Ruch prawostronny, Możliwie blisko.
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-05-2019 o 10:09, SW3 pisze:

    > Tylko, że jak jest niski wiadukt albo gałęzie to jazda jest bliżej
    > prawej krawędzi jest bezsprzecznie niemożliwa.

    Jazda jest możliwa tylko, jak sam zauważasz, powoduje większe zużycie
    pojazdu. Już po jednym przejeździe trzeba naprawiać samochód.

    https://dziennikzachodni.pl/wiadukt-glinka-w-tychach
    -za-niski-czy-auta-za-wysokie-to-raczej-kierowcy-sa-
    bez-wyobrazni/ar/12503668

    https://radiogdansk.pl/autopilot/item/26859-za-niski
    -wiadukt-za-duza-predkosc-efekt-calkowicie-zniszczon
    a-naczepa/26859-za-niski-wiadukt-za-duza-predkosc-ef
    ekt-calkowicie-zniszczona-naczepa

    W przypadku dziur (jeśli
    > nie są tak głębokie, że grożą natychmiastowym urwaniem koła i samochód
    > to nie super-hiper-stuningowany-sportowy bolid z prześwitem 3cm) zwykle
    > jazda jest możliwa a "tylko" powoduje większe zużycie pojazdu, mniejszy
    > komfort, konieczność znacznego zwolnienia.

    Więc jazda lewym pasem wynika z omijania tych dziur. Jakbym jechał 20
    km/h to jechałbym prawym. Jak chcę jechać 60 km/h, to muszę omijać
    dziury i dlatego zjeżdżam na lewy.

    yabba