  • Data: 2017-01-11 10:41:09
    Temat: Re: Smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cf8c3f2d-6c86-45cd-b744-71ce4992b82f@go
    oglegroups.com...
    >Polska jest krajem księżycowej gospodarki, niezależnie jak sobie
    >nazwiemy ustrój albo układ władzy.
    >I nie zmieni się to w dającej się przewidzieć przyszłości.
    >Nie będzie żadnego grzania tanim prądem czy to z powodu braku mocy,
    >czy niemożności przesyłu,
    >a przede wszystkim z takiego że Unia nam nie pozwoli czadzić węglem.

    I tu jest chyba pies pogrzebany
    http://krakow.onet.pl/ke-pozywa-polske-za-smog-groza
    -nam-milionowe-kary/pv7w5z

    To juz rok temu bylo, ciekawe jak teraz, czyzby stad ten boom
    propagandowy ?

    Ale ... Unia moze sie rozpasc. Albo troche poluzowac polityke :-)
    Kaczynski tam bedzie troche mieszal jeszcze 3 albo i 7 lat.

    >Rzeczywistość jest taka że ludziska na wsiach wokół miast kupują
    >kontenery szmat w lumpeksach.
    >To co się nie sprzedało i trzeba zutylizować. I tymi szmatami palą w
    >piecach.

    Naprawde ? O zbozu slyszalem, o szmatach ie.

    Z tego co wiem, to np z tych pojemnikow na uzywana odziez PCK, to
    wybieraja jakies firmy, ktore sortuja, a gorsza wysylaja do Afryki czy
    Pakistanu. Tam sie sprzeda.

    >Nie z biedy tylko z kołtuństwa.
    >Ostatni sondaż pokazał: 20% społeczeństwa nie widzi nic złego w
    >paleniu śmieci w piecu.

    A Ty widzisz ?

    Potem jeszcze slyszysz, ze miasto buduje miejska spalarne smieci.
    Tobie mandaty beda wypisywali, a za plotem spalarnia powstaje.

    Albo np opony na smietnik wyrzucic nie mozna, trzeba oddac do
    utylizacji.
    No i swietnie ... a co sie z tych opon robi ?
    Cementownia chetnie kupi w charakterze opalu.

    Tak sie tak mowi - smieci, smieci, a smieci sa rozne.
    Szmaty jakie ? Co widzisz zlego w spalaniu np bawelny ?

    J.