  • Data: 2019-07-21 18:17:07
    Temat: Re: Spawanie rur
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla sprawnego ślusarza to chyba wykonalne. Jedna w szczękach, druga
    > w przyrządzie zamiast konika a imak dopycha.
    > Czy tam jednak potrzeba gigantycznej mocy?

    No dlatego jestem ciekaw jak on to widzi.
    Czy schowa te fi75 we wrzecienniku - wtedy już sądząc
    z gabarytów moc będzie spora ale obroty małe.
    Wolny koniec nie będzie problemem - ten krótszy odcinek 0,7m schowa się
    we wrzecienniku - co najwyżej tulejka, żeby nie giął się .
    Przyrząd do mocowania rurki 1,8m też prosty nie będzie.
    Przy wymaganej sile docisku/obrotach imak napędzany z wałka raczej nie
    da rady.
    A mocowanie tylko na suporcie - ten ciagnie - reszta drży.
    Konflikt parametrów - małe obroty wymagają dużego docisku żeby wytworzyć
    trochę ciepła. Podejrzewam, że nawet uplastycznić będzie trudno.
    Ale zrozumiem jak się wykpi, że smile postawił...