  • Data: 2018-01-12 08:02:43
    Temat: Re: Stary laptop i nowy dysk SSD SATA
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > No dobrze, ja jestem linuksiarz więc do końca nie wiem, ale przecież
    > Windows musi widzieć ten dysk przez sterownik kontrolera SATA, a
    > obsługa tego kontrolera już tam jest i musi być na dysku instalacyjnym.
    > To jak to jest zrobione, Windows / sterownik akceptuje wyłącznie dyski,
    > które zna? Na ogół dyski są zgodne protokołami w dół, czyli nawet jak
    > kontroler nie obsługuje np. SATA3, to cały czas powinno pójść na SATA1/2.

    Nie wiem dlaczego tak się działo. Konsultowałem to z nim dość długo,
    wysyłał mi fotki ekranu. Instalator ciągle nawet po odpięciu DVD i
    drugiego dysku wołał o sterownik (obie instalacje były z PenDrive). Po
    uruchomieniu instalatora Win-10 wszystko poszło od ręki.
    Win 7 to był Home 64bit.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak