  • Data: 2019-01-29 10:33:48
    Temat: Re: Takie ogłoszonko
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-29 o 06:53, Andrzej S pisze:
    > Mam przyjaciela, który pisze książki, artykuły i robi straszne
    > błędy. Kiedyś z niejakim wstydem przychodził, żeby je pomóc poprawić.
    > Od lat już sobie z tym radzi. Książki są w każdej księgarni.
    >
    > Tak że do roboty, nie mazgaj się, walcz z niechlujstwem. Może to
    > i choroba ale jestem pewien, że jak aplikujesz o pracę, to byki
    > pokornie tropisz i poprawiasz. Polecam Worda z dodatkiem językowym.

    Znam osobę, która ma dysleksję i dysortografię.
    Psycholodzy radzą osobom dysfunkcyjnym robienie z wady zalety.
    Ortografia przyjazna dla wszystkich daje poczucie misji.
    To społeczeństwo ma się dostosować do nich, nie oni do społeczeństwa.

    > A w temacie - nie wierzę w te smogowe zakazy wychodzenia, maseczki,
    > oczyszczacze. Jedynie butla z powietrzem na plecy, sprężarka w piwnicy.
    > Ktoś niedługo zrobi na tym kasę.

    Ludzie mają odporność w genach na smog.
    To z czasów, gdy były kurne chaty, jurty, wigwamy i jaskinie mieszkalne.

    WM