  • Data: 2019-01-29 11:22:04
    Temat: Re: Takie ogłoszonko
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 18:33:51 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Znam osobę, która ma dysleksję i dysortografię.
    > Psycholodzy radzą osobom dysfunkcyjnym robienie z wady zalety.
    > Ortografia przyjazna dla wszystkich daje poczucie misji.
    > To społeczeństwo ma się dostosować do nich, nie oni do społeczeństwa.

    > Ludzie mają odporność w genach na smog.
    > To z czasów, gdy były kurne chaty, jurty, wigwamy i jaskinie mieszkalne.

    Jednak te kurne chaty nie wyeliminowały pylicy.

    Tu gdzie mieszkam, Koreańczycy śmigają w maseczkach na twarzy, bo wierzą że im to w
    czymś pomaga. Pył z chińskiej pustyni zimą dociera do Korei, a potem do Japonii w
    postaci drobin wielkości pojedynczego mikrometra. Kiedy ich pytam jakie rozmiary ma
    gaza w ich maseczce, dalej nie kumają nonsensu noszenia kawałka szmaty na twarzy,
    kiedy to ścierwo przenika przez błonę komórkową. Ale chemicznie jest obojętny, więc
    raka dostają od picia soju a nie od wdychania piachu.