  • Data: 2017-07-25 18:22:27
    Temat: Re: Terminal LNG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b84be997-a71b-4025-b2a3-d8d79fbc9756@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 25 lipca 2017 20:57:29 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Nie, pomiędzy tymi ogromnymi, betonowymi zbiornikami a moim
    >wymiennikiem jest tylko zawór.
    >Nie wiem jak to jest zaprojektowane, ale widać jakoś tak, że BOG
    >odbiera ciepło z nagrzanego słońcem betonu.
    >A beton pomalowali na jakiś taki zielony kolor, bez sensu.
    >Nie wiem ile tam dzisiaj było, ale powietrze miało coś pod 40C, a
    >powierzchni nierdzewnej stali lepiej było nie dotykać gołą dłonią bo
    >była fest gorąca.

    Nadal bez zmian.
    Jesli w zbiorniku jest LNG, to temperatura tam jest miedzy -162 a -81
    C.
    I tyle ma gaz parujacy.

    Jesli do wymiennika dociera +60, to znaczy, ze w rurze sie o tyle
    podgrzewa.

    Ale tak patrze na jakies dwa schematy
    https://www.chiyoda-corp.com/technology/en/lng/bog.h
    tml

    ... i nie rozumiem. Chca gaz chlodzic oddajac cieplo do zbiornika ?
    Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    J.