-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tesla cd...
Date: Sun, 25 Jun 2017 11:18:27 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 96
Message-ID: <oinv56$sbu$1@node2.news.atman.pl>
References: <oilijk$nmg$5@node1.news.atman.pl> <oiljvn$dup$1@node1.news.atman.pl>
<oilkmo$ecn$1@node1.news.atman.pl> <oiln7a$o3n$1@node2.news.atman.pl>
<oim78p$g4$1@node1.news.atman.pl> <oimc0f$ccm$1@node2.news.atman.pl>
<oimdom$db7$1@node2.news.atman.pl> <oimf9j$ffq$1@node2.news.atman.pl>
<oimj3t$db7$2@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 176.115.85.233
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1498382311 29054 176.115.85.233 (25 Jun 2017 09:18:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Jun 2017 09:18:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <oimj3t$db7$2@node2.news.atman.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608761
[ ukryj nagłówki ]On 6/24/2017 10:46 PM, Shrek wrote:
>>> Okaże się albo i nie. Na razie CO2 idzie p-rzez komin w atmosferę,
>>> więc skoro prosiłeś o nieuprawianie demagogi i propagandy, to nie
>>> uprawiajmy. Fakt jest taki, że Tesla nie tylko na etapie produkcji
>>> ale i zapewne eksploatacji produkuje więcej CO2 niż spaliniak.
>> Ale co spaliniak? Na etapie produkcji + użytkowania czy tylko
>> użytkowania?
> Na pewno na etapie produkcji. Na etapie użytkowania prawdopodobnie
> (przynajmniej dopóki masz energetykę opartą o węgiel - a na tą chwilę u
> nas masz).
Ja chce widzieć ile auto spaliniowe produkuje CO(2) na etapie produkjci
i uzytkowania. Tylko wtedy będzie uczciwe porównanie.
>>> Przecież passeratti było w chuj ekologiczne, tylko okazało się, że
>>> nie jest...
>> I widziałeś może jakąs prace naukową na ten temat która porownała
>> trucie passeratti z iloścą ciepłych posiłków w Afryce?
> Nie - za to pamietam, że norma euro 6 taka fajna była. Daj już spokój z
> tą Afryką.
Ale ta Afryka jest bardzo ważna. To że coś == czemus nie oznacza że
takie porównanie ma sens.
Przecież elektryki nie emituja masy innych trujących związków więc ich
zastosowanie w miastach jest oczywistym zyskiem. Przecież elektryki mają
znacznie większe mozliwości recyclingu baterii i innych podzespołów więc
gdzie porównanie do tego? Itd itp.
Mozna sobie porównać pensję do posiłków w afryce tak samo jak porównani
produkcję Tesli do emisji spalinowego. Sensu brak, ale temat jest. I
ładnie łechocze wszelkiego rodzaju schizofreników którzy wszedzie
wietrzą spisek.
>> Podobnie jak kiedyś ładowano ołów w benzynę
> Kiedyś ładowano ołów, a teraz CO2 w atmosferę. Dokładnie tak jak
> piszesz. I CO2 z rury nie różni się niczym od CO2 z komina.
Ciekawe więc dlaczego nie promuje się małych elektrowni na paliwa
kopalne tylko buduje mozliwie jak najwieksze. Spisek?
>> Ekolodzy nie decydują o szczegółach. Ponadto czekamy na fuzję. Fuzja
>> spowoduje że wiele argumentów tego typu stanie się nieważnych.
> Dobrze poczekajmy. Ale na dzień dzisiejszy energetyka emituje CO2,
> produkcja baterii do tesli emituje CO2.
A czy produkcja passeratti generuje CO2? A ile?
> Chciałeś bez taniej propagandy,
> to nie bądź śmieszny z tą fuzją - na dzień dzisiejszy jej nie mamy, i
> nie wgląda na to, żebyśmy się mieli za naszego życia doczekać.
Akurat za życia doczekamy. Już z reszta widze te stada idiotów z
transparentami że "budowa jednej elektrowni fuzyjnej to miliard drzew"
oraz "hel powoduje autyzm".
>>> A czym się różni. Co2 to CO2 i nie ma znaczenia czy wzieło się z
>>> grubego komina czy z cienkiej rury wydechowej.
>> Możliwością redukcji jego emisji.
> Jest dokładnie taka sama. Możesz sobie CO2 z rury też workować w torebki.
Nie mogę. Jeden duży system redukcji CO2 bedzie tańszy niż miliard.
>> Elektrownia tyle samo lub mniej. Proces produkcji liion jest
>> optymalizowany. Wprowadzamy prawo ze mają wychwycić 30% CO2. Itd itp.
> To sobie wprowadz. Jak na razie energetyka emituje CO2 i jakbyś nie
> pisał, że może nie emitowac... to dalej emituje.
Znowu to samo. Miej choć nadzieję na krok dalej niz własny nos.
Wystarczy jeden przepis a technologia sie znajdzie. Ponadto coś mi się
wydaje że gro tego CO2 pochodzi ze spalania paliw kopalnych w
elektrowniach. To może nalezy w końcu dokończyć Żarnowiec zamiast
narzekać na CO2?
>>> Zdziwiłbyś się jak dupną sprawność ma elektrownia.
>> Atomowa? Wiatrowa? Słoneczna? Co cie ona obchodzi. Ma nie truć CO2.
> Niestety węglowa.
To po co je budować? Przeciez to kwestia wyłacznie polityczna.
>> Innymi slowy jeden Tesla po 5 latach trafiający w 2-gi obieg powoduje
>> że zarówno nowy własciciel i stary nie kupią 2 Tesli tylko jedną.
> Dokładnie - i tak samo jest ze spalinkami.
Nie jest tak dokładnie. Spalinowy z biegiem życia truje coraz mocniej.
Innymi słowy dodatkowe 5 lat jazdy spalinowego generuje
zanieczyszczenia. Dodatkowe 5 lat jazdy Tesli nie. Tadaaaa!
> Dlatego koncernom tak zależy,
> żeby tą starą w imię ekologii zezłomować i sprzedać dwie. Jakyś nie
> zauważył, to eco jest tu skrótem od economy i to z punktu widzenia
> producenta, nie klienta.
To się reguluje politycznie. Gdyby pozwolić koncernom na regulacje rynku
w tym temacie to samochody byly by wypozyczane i wolno nimi były by
jeździć tylko po prywatnych drogach koncernów.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.06.17 11:37 Shrek
- 25.06.17 11:44 J.F.
- 25.06.17 12:00 Shrek
- 25.06.17 13:58 Sebastian Biały
- 25.06.17 14:12 Michał Jankowski
- 25.06.17 14:23 Shrek
- 25.06.17 14:45 tck
- 25.06.17 15:06 s...@g...com
- 25.06.17 15:10 Shrek
- 25.06.17 15:14 Shrek
- 25.06.17 15:22 Michał Jankowski
- 25.06.17 18:27 Shrek
- 25.06.17 18:59 Michał Jankowski
- 25.06.17 19:10 Shrek
- 26.06.17 00:09 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=