    From: Filip454 <f...@f...pl>
    Subject: Re: To się narobi...
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <k8qd68$2s9$1@node2.news.atman.pl> <5...@N...gazeta.pl>
    <k8qnh0$cjc$1@node2.news.atman.pl> <k8qt30$7kr$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <v...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <xq8ez99xw20a$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <1m6bt1z0oc6e7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    <s...@n...notb-home>
    <k9btak$68p$1@news2.ipartners.pl>
    Date: Sat, 1 Dec 2012 08:24:15 +0100

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 04:25:07 +0100, JDX napisał(a):

    > On 2012-11-30 19:03, PK wrote:
    > [.....]
    > IMO w przypadku tak kluczowych komponentów jak RAM czy HDD/SSD jest to
    > bardzo pożądane zachowanie. Wolę natychmiast wiedzieć że coś jest nie
    > tak niż narażać się na potencjalnie znacznie większe szkody wynikłe z
    > działania niesprawnego sprzętu.
    >
    > BTW. Również jestem zadowolony z XP. W7 używałem niewiele ale też jest w
    > porządku. Natomiast teraz poczytałem trochę na temat W8 i przeraża mnie
    > myśl używania tego czegoś na desktopie (czy nawet na laptopie). No i mam
> [...]

    Windows 8 jest również miły w użytkowaniu, ale tak jak mówisz - on jest
    dobry tylko na urządzenia takie jak Microsoft Surface - tam, gdzie dotyk
    jest rzeczywiście potrzebny.

    Ja na Twoim miejscu brałbym 7. XP to już naprawdę przeżytek. Siódemka jest
    lepiej zoptymalizowana, wbrew opiniom niektórych ludzi, którzy uważają się
    za "starszaków".
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych