    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Transformator impulsowy do zasilacz ?12V 0.5A
    Date: Tue, 24 Feb 2015 17:43:15 +0100

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nadaje się na dławik wyjściowy do półmostka. Ale pytanie dotyczyło
    > flybacka a nie półmostka.

    Wiem, podpiąłem się.

    > Ale nie wiem, o jakiej mocy myślisz..

    200mW czy cuś...

    > Dekadę? Chyba nie - rdzeniami handlowałem od 2007 dopiero :P

    Ja się jeszcze chyba załapałem na prywatną uprzejmość, bo mi
    nie chciałeś sprzedać większej liczby karkasów stojących, bo
    miałeś mało. ;-P

    > Klejem :P

    Testy półmostka pokazują, że wystarczy nie ścisnąć dostatecznie
    dobrze połówek i prąd pobierany przez nieobciążoną przetwornicę
    skacze z 4mA do 100mA (ustawione ograniczenie prądowe zasilacza).
    To się zastanawiam, czy warstewka kleju nie zmniejszy mi drastycznie
    indukcyjności transformatora. Do ETD mam fachowe klipsy...

    Pozdrawiam, Piotr