    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa - Budapeszt
    Date: Thu, 30 Jun 2016 11:12:57 +0200

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-06-29 o 19:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    >Na trasie spalę dużo mniej niż na krętej serpentynie a winietkę kupię
    >w 5 min na stacji paliw.

    Zebys sie nie zdziwil - imo - auto wiecej spala na kilometr przy
    120km/h niz przy 70.
    No chyba, ze charakter nie pozwoli ci jechac inaczej niz sportowo ...

    >Dokładnie, do tego ustawiam tempomat na określoną prędkość a nie
    >muszę się co chwila bawić skrzynią bo droga to serpentyna nie mówiąc
    >o lokalnej policji :) ostatnio wzięli 100 zł bo miałem 70km na
    >ograniczeniu do 60km ... (10km przed granicą z PL)

    Porownanie Wroclaw - Szczecin
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14327510,
    Z_Wroclawia_nad_morze__w_czwartek_przetestujemy_dwie
    .html
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/1,35771,14338123,
    Ktoredy_jechac_nad_morze__Podsumowujemy_nasz_test.ht
    ml

    9 litrow paliwa wiecej - no, na mandat by nie starczylo.
    Co ciekawe - spalanie na kilometr niemal to samo.
    Moze dlatego, ze "szybka trasa autostradowa" okazala sie godzine
    wolniejsza.

    Mam wrazenie, ze bylo jeszcze inny test, gdzie faktycznie przez Berlin
    bylo szybciej, ale tez sporo drozej.
    Wiecej niz te 100 zl mandatu ... ale przeciez nie musi sie na 100 zl
    skonczyc :-(

    J.