    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Trasa Warszawa - Budapeszt
    Date: Thu, 30 Jun 2016 13:47:09 +0200

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-06-30 o 11:12, J.F. pisze:

    >Masz rację ALE pamiętaj że na trasie jadę cały czas na 5-6 biegi i
    >nie muszę co chwilę zmieniać 2-3-6 tak jak jest na wiejskich trasach.

    Blizej polskiej granicy to tak jest rzadko - jak sa gory, to droga
    jest naprawde kreta :-)

    >Za stary już jestem na rajdy :)

    To charakter a nie wiek. 200m prostej do zakretu - przyspieszamy ?

    Z_Wroclawia_nad_morze__w_czwartek_przetestujemy_dwie
    .html
    Ktoredy_jechac_nad_morze__Podsumowujemy_nasz_test.ht
    ml

    >Nie znam tej trasy więc się nie wypowiem,

    Droga polska calkiem dobra, standard wyzszy niz "zwykla krajowka", ale
    jeszcze nie czteropasowa ekspresowka - choc miejscami chyba nawet w
    2013 juz byly.
    Jesli wyjechali za dnia, to w gestym ruchu szybciej niz tiry nie
    pojedziesz ... zreszta srednia widac 456km/6h = 76 km/h.
    Przepisowo jechala czy jak ?

    >9 litrów to ze 150 km ...

    Ale on przejechal 588 km w wiekszosci autostradami. Wiec powinien
    spalic wiecej o te 132km plus nadwyzka spalania na 456km z powodu
    szybszej jazdy.
    Po prawdzie to jeszcze inaczej - bo czesc trasy byla wspolna w obu
    wariantach.
    Ale jesli szybszej jazdy nie bylo, to moze i dobrze spalil :-)

    >Ostatnio jechałem trasą Warszawa - Kazimierz Dolny i wybrałem trasę
    >krótszą i żałuję bo widoki faktycznie ładne ale co chwila zamiast
    >jechać spokojnie 130km/h to miałem zwolnienia do 30-40km/h, przejazdy
    >przez wioski co parę km ... ogólnie 2h dłużej jechałem trasą krótszą
    >niż wracałem trasą dłuższą ...

    Rozumiem, ale wez pod uwage, ze tu tez jeszcze inaczej - do Siewierza
    droga wspolna.
    Przed Budapestem tez.
    Zostaje wiec 600km po autostradach lub 450 slowackimi drogami.
    5h ... i 6h. Albo i mniej, bo od Siewierza do Bielska tez ekspresowka
    ..

    >Na razie wolę spokojną drogę ....

    spokojnie to tez mozna, a nawet nalezy, po slowackich krajowkach
    jezdzic :-)

    J.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl