  • Data: 2017-11-14 19:29:40
    Temat: Re: UNI-T UT804, Mastech MS8050 czy APPA 208
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/14/2017 10:56 AM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > Trzy razy się zastanów.

    Mówie że gdybym z powodów bezsensownych chciał stacjonarny.

    > Jakiś rok temu kupiłem Schlumbergera z NATO.

    Niewiele brakło abym kupił używkę 7-cyfrowej dokładności od znajomego
    który go używał w firmie. Otrzeźwiło mnie dopiero jak przedzwoniłem
    okolice w celu kalibracji. Nieopłacalna. W końcu zakończyłem
    kombinowanie na mierniku 0.1% DC V, recznym i dokładniejszym źrodłom
    napięcia jak trzeba coś sprawdzić. Więcej nie ma sensu w pracy
    hobbystycznej i niewielkiej produkcji.