  • Data: 2017-11-14 19:34:13
    Temat: Re: UNI-T UT804, Mastech MS8050 czy APPA 208
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/14/2017 12:39 PM, J.F. wrote:
    > W czasach gdy w miernikach byl 7106, to ta "masa pomiarowa" byla
    > plywajaca, i scalak sa ja sobie wytwarzal, nie byl to  "-" baterii.

    I w tym problem, masa urządzeń zasilanych z sieci miała dwa zasilacze,
    jeden wlaściwy, drugi do zasilania ICLa bo nie dalo się sensnie mierzyć
    przy jednym. No i to plywanie to jednak niedaleko od brzegu - można było
    mieć pecha i odpłynąc jakies 30V aby przebiło przełaczniki tego
    kondensatora. Troche ten chip badziewny jest jak dzisiaj na to patrzę w
    chińskich miernikach za 15zł. Nie wykluczone ze wsadzenie AVRa do środka
    dało by lepsze efekty i wcale nie było by droższe ale jakoś ta siła
    tradycji ...

    > I trudno powiedziec jak moze wplywac jakis przydzwiek na pomiary.

    Być może się kasuje jeśli ładnie symetryczny.

    > Sa jeszcze akumulatory 9V.

    Ja ostatnio staram się przerobić mój miernik na ładowanie Qi :D Nawet
    działa i nie psuje pomiarów :D