  • Data: 2019-10-09 11:31:17
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:36f260f8-8025-4458-9eaa-b19747da7530@go
    oglegroups.com...
> [...]
    >drogówki w Estoni. Jak odpisza to podziel się informacją.
    >Przed chwilą było o tym w wiadomosciach. Nie było wyraźnej informacji
    >ze jak kara polegajaca na unieruchomieniu to i punkty.
    >Zastanow się i jeszcze raz napisz o tym usprawieliwieniu w pracy w
    >przypadku zatrzymania na godzine.
    >Odbywanie kary nie jest usprawiedliwieniem nieobecności w pracy za to
    >zawsze skutkuje rozwiązaniem umowy o pracę.
    >Oczywiscie kara ograniczenia wolności na godzine nie stanowi powodu
    >do zwolnienia kogoś z pracy. Ale premie za spóźnienie można zabrać.

    A to zalezy. Teraz ponoc rynek pracownika, to moze nie warto za szybko
    zwalniac czy karac zbyt mocno :-)

    A szef ... moze tez lubi szybko i zrozumie :-)

    P.S. niektorzy skazani pracuja w normalnych fabrykach.
    Jesli to akurat fabryka w ktorej wczesniej pracował ... ciekawe co z
    umową, bo zerwac umowę, po to, żeby ja zawrzeć na nowo na minimalną
    stawkę krajową ... smierdzi mi to jakims wykorzystywaniem czlowieka
    :-)

    >Wymysl coś dla bardzo dobrze zarabiajacego mobilnego doradcy
    >finansowego co ma limit punktów na wyczerpaniu i jedzie do bardzo
    >ważnego dla firmy klienta.
    >Ma do wyboru przyjąć mandat i punkty i oddać PJ albo odbyć 45 minut
    >kary i stracić klienta.

    No widzisz, sam piszesz - punkty i oddac PJ.

    A nie - 200zl albo 45 minut. I decyduj co wazniejsze - wk*/stracony
    klient i premia miesieczna czy 200zl konkretnego wydatku ...

    J.