  • Data: 2019-10-09 11:20:12
    Temat: Re: Ukradli mój pomysł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 7 października 2019 18:13:37 UTC-5 użytkownik
    Zenek Kapelinder napisał:

    >Mam wrazenie ze niektore sygnalizacje swietlne stosuja podobna logike
    >juz dawno.
    >Znaczy sie w nocy dla danego kierunku swieci sie ciagle zielone. I
    >jak ktos jedzie spokojnie to swieci sie nadal.
    >Ale jak ktos przekracza to wlacza sie czerwone. I swieci przez pol
    >minuty czy minute.

    >Nie mam na to dowodow ale juz pare razy jadac w srodku nocy przy
    >znikomym ruchu widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez
    >przerwy.
    >A jak dojechalem to cyk, czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie
> [...]

    Cos mi chodzi po glowie, ze nawet sie z tym nie kryja i czasem to
    pisza.
    Pol minuty ... normalny cykl swiatel.
    Aczkolwiek mam wrazenie, ze czasem zapala sie czerwone, ale tym z
    poprzecznej zielone wcale nie :-)
    Zreszta - zapalic im zielone, jak ulica zbliza sie szybko pojazd ... i
    pewnie nie bedzie mu sie chcialo hamowac ... taa ... bardzo
    wychowawcze, ale i bardzo kosztowne jednoczesnie :-)

    Z drugiej strony moze byc sens, zeby sie jednak zmienialy, bo moze
    ktos tam na plastikowym rowerze jedzie i go pętla nie wykrywa - wiec
    moze przypadkiem trafiles.

    W innych miejscach mają system "all red" - pali sie stale czerwone,
    jak pojazd sie zbliza to mu zapala zółte, ale z takim opoznieniem ...
    ze jak jedzie 50 to nawet nie zdazy zahamowac :-)

    Ale pol minuty zadna kara, chyba ze to bedzie jawnie opisane - i
    wszycy beda wiedziec - jedziesz za szybko to poczekasz .

    J.