  • Data: 2017-10-25 16:12:39
    Temat: Re: Uszczelka na 200 stopni
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Z prowadnicy i trzonka zaworu do ciezarowki pompke zrob. Uszczelnic mozna dlawica ze
    sznurem azbestowym. Nie chce mi sie sprawdzac jakie musi byc cisnienie zeby powietrze
    z para wodna mialo 200 stopni ale cos mi mowi ze male nie bedzie. Wieksze bedzie niz
    wytrzymalosc zaworu a zwlaszcza mozliwosc oderwania grzybka od przylgni. Pompka moze
    byc grzana zeby nie czynnik sie nie studzil. Trzonek zaworu wydechowego i prowadnica
    spokojnie wytrzymaja przez dluzy czas temperature 200 stopni. Kwasoodporne metalowe
    kulki na zawory sa do kupienia. Tez sporo wytrzymaja. Ze sprezyna w zaworze wylotowym
    moze byc jakis problem bo sprezyny w takiej temperaturze srosunkowo szybko traca
    sile, ale tez jest to do przeskoczenia. Na zaworze dolotowym wystarczy sama kulka.
    Zaleta pompki bedzie mozliwosc precyzyjnego dozowania.