    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 20 Sep 2014 18:05:48 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Uwaga Pirat - znowu
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 września 2014 02:06:10 UTC+2 użytkownik K napisał:
> [...]
    jak�� baz� danych samochod�w niedopuszczonych do ruchu?

    > i na czym polegalo to niedopuszczenie do ruchu.
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Dedukuję ze nie miał tablic. A tak trochę poważniej. Uważam ze zdarzenia są
    reżyserowane. Ale jeśli by nie były to złapany jest idiotą. I ze względu na to ze
    jest głupi powinni mu zabrać bezterminowo PJ. Pewno nie miał przeglądu. Urzędowe
    przeglądy są potrzebne bo stanowią łatwy do zaplanowania wpływ do budżetu. Przy
    okazji generują miejsca pracy. Poza tym są potrzebne jak szankier na kutasie bo w
    przeciwieństwie do przeglądów robionych w lotnictwie diagnosta za nic nie odpowiada.
    Jak mądrego co nie ma ważnego przeglądu łapią to w żywe oczy łże że zapomniał DR.
    Przyjmuje na klatę 50 zyli mandatu za brak jednego dokumentu i jedzie dalej.
    Oczywiście mowa o świadomym kierowcy i właścicielu samochodu. Co utrzymuje samochód w
    stanie technicznym wyższym niż na 2+. Tam gdzie mi naprawiają samochód wiedzą ze nie
    jeżdżę na przeglądy. Wymienili mi niedawno tarcze, bębny i wszystko co jest w
    hamulcach z linką ręcznego włącznie. Sprawdzili jak to mają w dobrym zwyczaju
    zawieszenie itp , bo jak coś znajdą to wiedzą że zarobią. Mówią autko leciwe ale
    gites majonez. I że przegląd przejdzie bez problemu. To ja im że po chuj mam jechać
    na przegląd sprawnym samochodem. Obok na podnośniku stał samochód co jak się okazało
    ma ważny przegląd. Wraczydło. Korozja podwozia zaawansowana, spore ubytki blachy.
    Tłumiki na drutach spawane nie wiadomo ile razy. Ulany olejem od spodu. Po spalinach
    było czuć ze pali minimum dwa litry oleju na tysiąc kilometrów. Do tego jakieś
    przeróbki instalacji elektrycznej przewodami do lampki na biurko. I takie coś dostało
    przegląd.