  • Data: 2018-02-12 19:44:20
    Temat: Re: VITAY 14200 pkt muszę wydać :)
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeździsz zawodowo? Bo zawsze się zastanawiałem komu innemu może się
    > chcieć wozić te karty, skręcać specjalnie na wybrane stacje i pamiętać o
    > tym aby za każde wydane 5zł dostać 1gr moneyback.

    Ja robię jakieś 70kkm rocznie kilkoma samochodami, dużo tankuje NoPb98
    która na lotosie jest dość dobrze punktowana, przez 3 lata nazbierałem
    na fanty wartości około 500zł - niby chuj nie pieniądz ale kartę i tak
    mam zawsze w portfelu, obok prawka, podanie jej wraz z gotówką lub kartą
    nic mnie nie kosztuje... A tankuje w zasadzie tylko na lotosach i byłych
    statoilach.

    Lewis