    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 31 May 2020 12:09:43 -0700 (PDT)
    Subject: Re: VW płaci za niewinność :-)
    From: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, May 31, 2020 at 6:46:02 PM UTC+2, Poldek wrote:

    > Folzwagen został złapany za rękę na gorącym uczynku i przyznał się do
    > oszustwa ze spalinami. Ja wiem, ty wiesz i wiele osób wie, że kapitalizm
    > globalny zniszczył planetę. Różnica z Folzwagenem polega na tym, że jest
    > konkretny winny, konkretne dowody i wyroki sądów. Tylko odszkodowania
    > dostają niewłaściwe osoby.

    kazdy kij ma dwa konce...
    czy to jest "ekologiczne"? https://motoryzacja.interia.pl/wideo/video,vId,24978
    58

    Z powodu "pseudo eko" stoi i rdzewieje 300tys samochodow, ktore najprawdopodobniej sa
    bardziej ekologiczne niz 95% jezdzacych w USA pojazdow ;), mniej pala i spelniaja
    znacznie wyzsze normy...
    Te glupie gramy emisji to tylko kasa dla prawnikow, roznica praktycznie nieistotna...
    np. jak juz wyliczylismy w innym watku emisja czastek stalych z silnika to ~50g na
    rok, pyl z opon to ~1kg. Zylowanie norm nie przynosi juz zadnych realnych efektow, co
    jakis czas pojawiaja sie wyniki badan w ktorych wychodzi, ze stare diesle w sumie nie
    sa takie zle... ;)
    Teraz na sile promuje sie elektryczne, a prad z wyngla ;) BTW Niemcy wlasnie
    uruchomili kolejna elektrownie weglowa ...