  • Data: 2019-09-08 08:55:43
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.09.2019 o 15:43, Marcin pisze:

    > Jezeli Android to w przypadku wielu marek tak, musi byc z firmware od
    > Playa. Np. Sony zakupiony w Play obsluguje VoWIFI i VoLTE w Play a z
    > wolnego rynku nie. Teoretycznie mozesz wgrac oprogramowanie Play do
    > tego z wolnego rynku i bedzie dzialac. Tutaj jednak pojawia sie ALE.
    > Wersja z Playa ma 1 gniazdo SIM a z wolnego rynku 2 gniazda. To nie po
    > to kupowalem wersje dual sim zebym teraz nie mogl uzywac jednego SIMa.
    > Zalezy tez na jak dlugo kupujesz telefon i czy w tym czasie nie
    > zmienisz operatora. Jezeli np. kupujesz telefon co 2 lata i umowe z
> [...]

    A jest gdzieś takie oprogramowanie do wgrania w własnym zakresie dla
    Play?  Dla mnie na początek wystarczyłby dobry zasięg choćby na jedną
    kartę. Ważne żeby tylko to chodziło w automacie, czyli automatycznie
    przełączało się na sieć po utracie zasięgu wifi. Bo np w Orange gdy
    korzystam z  ich aplikacji trzeba ręcznie wyłączać tą funkcję aby
    telefon przeszedł na normalną sieć. Po powrocie do domu odwrotna
    kolejność działania.. Nie ma także obsługi SMSów.

    No, z tym iPhone to by może było jakieś wyjście, na wolnym rynku idzie
    już dostać w dość atrakcyjnej cenie, tylko ta ułomna funkcjonalność,
    nadal aby w pełni z niego korzystać to potrzebny jest komputer?