  • Data: 2019-09-18 21:24:14
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W dniu 2019-09-08 o 08:55, Trybun pisze:

    > A jest gdzieś takie oprogramowanie do wgrania w własnym zakresie dla
    > Play?

    Polecam na poczatek poszukac na https://forum.android.com.pl
    Sam nie probowalem bo dla mnie priorytetem jest obsluga 2 kart SIM a nie
    VoWIFi/VoLTE.

    > No, z tym iPhone to by może było jakieś wyjście, na wolnym rynku idzie
    > już dostać w dość atrakcyjnej cenie, tylko ta ułomna funkcjonalność,
    > nadal aby w pełni z niego korzystać to potrzebny jest komputer?

    Nie mam iPhone i nigdy nie mialem wiec nie wiem. A o jakie funkcje
    telefonu chodzi i czy masz na mysli piszac komputer Maca czy zwyklego PC
    z Windows albo nawet Linuxem?

    Pozdrawiam,
    Marcin