  • Data: 2019-09-19 09:29:12
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2019 07:54, p...@g...com wrote:
    > --Polecam na poczatek poszukac na https://forum.android.com.pl
    > Sam nie probowalem bo dla mnie priorytetem jest obsluga 2 kart SIM a nie
    > VoWIFi/VoLTE.
    >
    > ale to w niczym nie przeszkadza, w mi a2 lite (dual sim) volte wlaczasz kodem i
    dziala na niemieckim prepaidzie o2 ale na polskim plushu (z lte) juz nie, wifi
    calling niedostepny

    Rzecz w tym, że owy Mi A2 Lite zapewne ma "wgrane" w system ustawienia
    VoLTE dla sieci o2 i dlatego kwestia włączenia tej technologii to
    wpisanie kodu lub innej prostej metody aktywacji tej usługi.

    Jeśli konfiguracja VoLTE albo VoWifi danej sieci nie jest wgrana w
    system, to pojawia się (ogromny, bo wręcz nie do przeskoczenia dla
    zwykłego użytkownika) problem. Może on zostać rozwiązany poprzez wgranie
    oprogramowania, które ma te ustawienia (zgaduj które ma i czy takie w
    ogóle jest) albo "kombinacje" z aplikacjami w rodzaju QPST.