  • Data: 2019-09-19 22:42:11
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu 2019-09-19 o 14:03, Trybun pisze:

    > Na miarę możliwości przeryłem internet i takiego dedykowanego dla Play
    > nie znalazłem. Pod tym adresem też (chyba) go nie ma.

    Kiedys tam znalazlem dla Sony XZ2.

    > No, takie że znajoma otwiera pudełko z tym świeżo kupionym cudem, a tam
    > pierwszy komunikat - "połącz się z iTunes" i zero możliwości
    > jakiegokolwiek ruchu gdy się nie połączysz. iTunes to program Apple`a
    > ale dostępny również pod W$. Możliwe że to już tylko historia i Apple
    > już nie praktykuje takich zagrań, ale przecie jak już bym kupował
    > telefon tej firmy to taki co najmniej trzy generacje wstecz.

    Tu o tyle dobrze, ze iPhone 3 generacje wstecz ma nadal wsparcie i
    jeszcze dlugo powinien miec. Tu niestety zazdroszcze jabkowcom bo w
    Androidzie telefon 3 generacje wstecz to juz najczesciej dla producenta
    smiec nie zaslugujacy na zadne aktualizacje.
    Znam kogos kto kupowal iPhone a nie ma Maca i jest zadowolonym
    uzytkownikiem wiec chyba sie jakos da.

    Pozdrawiam,
    Marcin