  • Data: 2019-09-20 10:16:34
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.09.2019 22:51, Animka wrote:

    > Dlaczego to jest trudne?
    > Miałam jakis telefon, który miał swoje ustawienia, Dopiero jak mi
    > wlaściwy operator przesłal swoje ustawienia to się pozbyłam tego co
    > tamci producenci wgrali mi na telefon.
    To jest proste. Ustawienie APN to nie problem. Niezależnie od urządzenia
    wystarczy wpisać te określone wartości w określone pola i już. Działa.
    Operator może to też zrobić automatycznie i np. Play tak robi - po
    przełożeniu karty SIM do innego urządzenia automatycznie przesyłane są
    m.in. ustawienia APN.

    Za to VoLTE i Wifi Calling wymagają ingerencji w oprogramowanie (jeśli
    ustawienia te nie są "zaszyte" tam od razu) i w tym jest problem. Nie
    słyszałem, aby któryś operator aktywował to na zasadzie "wysłania
    ustawień VoLTE/VoWifi i już". I do tego aspektu odnosiłem się w
    cytowanej wiadomości.