  • Data: 2019-09-20 11:16:47
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2019 o 22:42, Marcin pisze:
    > Witam

    > Kiedys tam znalazlem dla Sony XZ2.

    I całą kupę różnych rzeczy można tam znaleźć, jednak program do wifi
    calling dla Play to unikat.

    > Tu o tyle dobrze, ze iPhone 3 generacje wstecz ma nadal wsparcie i
    > jeszcze dlugo powinien miec. Tu niestety zazdroszcze jabkowcom bo w
    > Androidzie telefon 3 generacje wstecz to juz najczesciej dla
    > producenta smiec nie zaslugujacy na zadne aktualizacje.
    > Znam kogos kto kupowal iPhone a nie ma Maca i jest zadowolonym
    > uzytkownikiem wiec chyba sie jakos da.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Z Andkiem też nie jest tak źle - niektóre firmy deklarują dłuższe
    wsparcie aktualizacyjne, np Nokia. Ogólnie największy problem to ilość
    producentów korzystających z Androida, a każdy z niech stosuje inną
    politykę aktualizacyjną i przede wszystkim w tym słabość sprzętu w
    odniesieniu do Apple i jego systemu.

    No jasne, wystarczy(ł) komp z Windows.