  • Data: 2019-09-20 11:17:04
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2019 o 10:16, mrvtktjv pisze:
    >  Nie słyszałem, aby któryś operator aktywował to na zasadzie "wysłania
    > ustawień VoLTE/VoWifi i już". I do tego aspektu odnosiłem się w
    > cytowanej wiadomości.

    A co sądzisz o aplikacji Orange wifi calling?  Zainstalowałem i jak na
    razie sprawuje się super! Żeby było śmieszniej - telefon chyba nie ma
    fabrycznej funkcji VoWifi. Chyba nie ma bo nigdzie nie widzę opcji "łącz
    przez wifi".

    Wracając do aplikacji wifi calling Orange - aplikacja uruchamia w
    telefonie sieć VPN z swoimi ustawieniami.