eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Data: 2018-05-09 12:38:24
    Temat: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 9 maja 2018 19:28:07 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:xbzIC.51033$h...@f...ams1...
    > On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    > >>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
    > >>>> musza
    > >>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
    > >
    > >>>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
    > >>>nacisku i
    > >>>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
    > >
    > >> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
    > >> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
    >
    > >No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?
    >
    > Cisnienie powietrza w oponie odpowiada cisnieniu nacisku na grunt.
    >
    >

    No i wyjaśniło się skąd się biorą koleiny w asfalcie. Wszystko przez cyklistów, to
    oni pompują te swoje cienkie kiszki bez opamiętania i potem niszczą te biedne drogi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: