eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Data: 2018-05-09 12:40:07
    Temat: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:xbzIC.51033$h...@f...ams1...
    > On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    >>>>> Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie
    >>>>> musza
    >>>>> spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
    >>
    >>>>Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia
    >>>>nacisku i
    >>>>podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
    >>
    >>> wyczytalem, ze pompuje sie te opony do 100-150psi, czyli 7-11 atm.
    >>> To zdaje sie wiecej niz tiry, wiec i nacisk na podloze wiekszy.
    >
    >>No a na jaką powierzchnię się to rozkłada?
    >
    > Cisnienie powietrza w oponie odpowiada cisnieniu nacisku na grunt.

    Przeciez to nie lateksowy baonik o wysoce elastycznych ściankach, a dość
    sztywna konstrukcja ze wzmocnionymi brzegami. Dodatkowo ciśnienie w
    oponie może być przecież wyższe niż wynika z cięzaru pojazdu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: