  • Data: 2017-10-04 12:46:42
    Temat: Re: Woda, przelew i podciśnienie - robi się lejek i hałasuje
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 października 2017 19:00:50 UTC+9 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Zrobiłem, tylko w inny sposób (ale efekt końcowy ten sam), do tego
    > zmieniłem wąż na 12mm. Efekt jest taki, że woda ciurka sobie powoli, ale
    > poziom za bardzo rośnie (bo ciurka wolniej, niż rośnie), bo jest powietrze
    > w wężu i z jakiegoś powodu nie może wydostać się przez vortex breaker. Po
    > podniesieniu węża tak, żeby wydobyć powietrze wylotem, woda zaczyna lecieć
    > szybciej, poziom spada, ale jak już spadnie, to znowu świszczy. Film:
    >
    > http://youtu.be/m2FYIdBiI8o
    >
    > Mam wrażenie, że vortex breaker nie pomoże, gdy poziom będzie bliski
> [...]

    A, już kumam co robisz źle. Nie zwiększaj tego wężyka, tylko go zmniejsz. Tak żeby
    stawiał większy opór. Wtedy poziom wody się zwiększy, a przepływ zostanie ten sam, bo
    opór podskoczy. Z tych dwóch przyczyn siorbania, o których pisałem, wyeliminujesz
    drugą. A jak walczyć z pierwszą, to już wiesz- właśnie rozwiązałeś problem, nawet nie
    wiedząc że już jest rozwiązany :-)