  • Data: 2019-05-02 14:54:48
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 maja 2019 18:51:18 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Z tym haburgerem to chyba przesadzil ... czy liczyl ceny detaliczne w
    > MD ? No i przesadzil jesli chodzi o marke RR

    Nieważne. Musieli konkurować z hamburgerowymi, przekonując klienta że oni to jakieś
    cuda robili. A klient i tak wolał Vauxhalla...

    > Sam najlepiej wiesz, ze tylko bardzo "z grubsza".

    Oni robią dużo turbin parowych, a teraz i do sCO2 gdzie temperatury są niskie i
    odporność na korozję niepotrzebna. Zresztą łopatki to na ogół nie jest bardzo wysoki
    procent wagi.

    > Mozna robic jedno i drugie.
    >
    > No i cos mi chodzi po glowie, ze ostatnio wyszlo, ze turbin tez nie
    > potrafia zrobic :-)

    Ale czytałeś co tam było powodem awarii? Stawiam skrzynkę wódki że nikt nigdy nie
    sprawdzał takich efektów w projektach turbin.