    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Wydajnośc gigabitowej karty PCI + SATA
    Date: Sat, 10 Mar 2018 01:25:52 GMT

    On 2018-03-08, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    XXXI/221600383/HTB1c.2vOVXXXXaYapXXq6xXFXXXI.jpg

    > Oglądałem te komputerki i może się skuszę, problem w tym że mam w
    > komputerze 3 dyski:
    >
    > a) malutki ssd na system
    > b) mechaniczny do storage
    > c) mechaniczny szyfrowany na prywatne media i dane
    >
    > Ta konfiguracja powoduje że oba dyski mechaniczne sa uspione i całość
    > ciągnie mniej niż 12W mocy ciąglej.
    >
    > Gdybym uzył małego komputerka tego typu prawdopodobnie nie dostanę tak
    > bogatej ilości portów SATA i obudowa wymaga rekodzieła. Dlatego niestety

    Maks 2 widziałem w tym jeden mSATA.
    Co prawda są takie rzeczy:
    http://www.sybausa.com/image/cache/catalog/Product_i
    mages/SI-MPE40125/SI-MPE40125.PT02-500x500.jpg

    a tam jest 1 wolny miniPCIE, ale nigdy nie sprawdzałem z tego typu
    płytami. U siebie na tym na N3160 mam system na mSATA SSD, i 1TB
    mechniczny 2.5", który wchodzi do obudowy. Możesz przeciez zaszyfrowac
    pojedyncza partycję.

    > kluczowe jets liczenie dziurek sata. No i kluczowe jest też czy to jest
    > x86 - z uwagi na to że korzystam na nim czesto z enkodowania filmów

    No jak będziesz szukał po prockach intela to arm Ci raczej
    nie grozi.

    > (x265) nawet najgorszy Atom jest 10x szybszy od najlepszego arma. To też
    > mi zawęża zakres poszukiwań, a np. ciekawym rozwiązaniem jest Banana
    > Router. No i cena 3x większa do padliny z allegro.

    Banana Router rozważałem, jest ze 2-3x tanszy od tego na co się w końcu
    zdecydowałem, ale ma jednak sporo ograniczej w porównaniu do platform
    intelowskich.

    --
    Marcin