eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 06:38:54
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2017 o 22:26, J.F. pisze:

    > gdyz ci, co do tej pory bali sie jednego piwa wypic teraz sobie wypija.

    Tu się zgadzam. Sam bym czasem piwo do obiadu wypił jak biały człowiek.

    > Ci co sie nie bali jednego, a bali dwoch - to teraz beda sie bali trzech ..

    A tu się nie zgadzam. Sam piszesz, że ci co się nie boją idą od razu w
    ponad pół promila.

    Policja być moze i odróżnia, ale nie piszą o tym wprost, tylko
    paragrafami. I jest to oczywiste nadużycie.

    > Od lat tak robi, a kto ciekawy, ten sobie paragrafy przeczyta.
    > W kazdym badz razie w tej tabelce rzetelnie rozdziela.

    Nagłówek:

    "VIII. ALKOHOl

    W 2016 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
    działaniem alkoholu

    uczestniczyli w 2 967 wypadkach drogowych (8,8% ogółu wypadków),"

    I od razu manipulacja _uczestnicy_ruchu_ (w tym pasażerowie)
    _uczestniczący_ (a nie powodujący) w wypadkach. Jednym słowem jakby w
    rozdziale "kradzieże" pisać na wstępie o "zmieszanych w kradzież" jak w
    dowcipie ukradł czy jemu ukradli - zamieszany.

    > No, IMO jest sporo takich, co by chetnie wypili, ale sie boja.
    > Boja sie kontroli i odebrania PJ.

    No ja się boję - dlatego nie mogę jak biały człowiek wypić do sobotniego
    obiadu w knajpie piwa.

    > To akurat proste procenty z liczb zlapanych, dobrze podzielonych na
    > paragrafy.

    Ogólnie - "pijani kierowcy" (kierowcy rowerów oraz ci ponziej 0,5
    również) 115 635, w tym pijanych kierowców - 59 861 - czyli połowa.
    Reasumując co drugi "ujawniowny pijany kierowca" wcale pijanym kierowcą
    nie jest i nie jest to wcale wiedza tajemna. W polowaniu na pijanych
    kierowców od dawna nie chodzi o bezpieczeństwo i przypomina raczej
    polowanie na czarownice.

    Shrek